Mina bästa babees

Sorryy för dåligt kvalité på bilderna, vi tog typ bara 3 bilder under dagen och alla med mobilerna
 

Heeejj! I förrgår tror jag det vaa? så sågs jag, Karro & Wilma, vi hade det supermysigt tillsammans! Vi badade massaa, åt lunch på café och drog till ica och handlade lite snackss och myys! Glassen orkade vi inte direkt hahaha så vi använde resten som hade smält rejält i värmen till en frågegreej om hur bra vi kände varandra - en person ställde 3 frågor om sig själv till de två andra.. hade man fel svar, så fick personen som frågade kasta glass över personen som hade fel, hade man rätt så slapp man. Dethär filmade vi även in! Och efter det dååå, så fotsatte kriget hahaha och alla hoppade i havet! Sen drog vi hem till mig och badade bubbelpool! Det var supeermyys och kuul som vi måste göra om! 
 
Lite infooo, videon kommer ut senare undr sommarlovet, det var bara Wilma som filmade, min mobil hade tappat minnet haha.. men hon ska lägga upp den på hennes videofyme sida, så vi lägger även upp den här sen! 
 

Ajaaa, puss på er! 
 
⁄ ⁄ Melina
 




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback