Tips på vad du kan ha i din väska!

 
Tips på saker att ha i din väska!
 
 
  • Necessär - i den kan du ha det viktigaste sminket till exempel: mascara & concealer och sen ett lipsyl ifall läpparna blir torra, typ det versta som finns med torra läppar
  • Liten borste, jag gillar ihopfällbara borstar, men hittade ingen bild på det
  • Mini VS bodymist - bra för att det är plast "förpackning" och att den är liten och får plats lätt
  • Cleaning wipes eller som spit för händerna så att man kan fräsha upp händerna när man vill, finns bra grejer på the body shop
  • Hörlurar & laddare till mobilen
  • Plånbok, pengar, kort, nycklar i
  • Vattenflaska eller typ en loka är skönt att ha i väskan, så jobbigt att va törstig
  • Penna & sudd osv i ett pennskrin 
  • Almanacka
  • Tuggummi, jag gillar tuggummit TOY som är sockerfritt med mint smak, men gjorde collaget på en engelsk sida så det kom bara fram leksaker när jag sökte haha
Det va mina tips! Puss -Melina




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback