Ang. designen & bloggningen!

Hej allihopppaa! Anledningen till att vi inte har bloggat än, är för att vi alla har vart bortresta, eller haft dåligi internet. Jag (Melina) kom ju hem från USA för nån vecka sen, och precis dagen efter så åkte jag till Finland, mitt landställe. Karro har vart i Kroaten och kom hem för några dagar sen, och Matilde kom hem från skärgården igår var det va? Jag är fortfarande på landet, har vart här i en vecka, och kommer stanna 2 veckor till. Men jag har internet här, så det funkar att blogga ändå! 
 
Men angående designen dåå.. jag står inte ut att va utan header när jag bloggar, så jag gjorde en snabb text header! Den är tillfällig, vi får se när vi har tid att byta.
 
Men iallafalll, som ni såg i förra inlägget så vet ni att vi kommer att blogga mest om foto & videobloggnu börjar viiii!
 
 
Pussar!
 




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback