Höstloov!

Heeej babeees! Då varee höstloov! Det gick så fort från skola till höstlov så vene om jag riktigt har fattat att det är lov än haha.. men hursomhelst! Jag måste bara berätta att vie ledsna att vi typ aldrig bloggar, jag kollade statistiken idg och det är ändå rätt många som går in på vår blogg varje dag bara för att se om vi bloggar..♥ betyder myckeet.. ♥ och så har vi inte bloggat ett skit liksom! Sorryyy men det är så mycket i skolan, särskilt veckan innan lovet. Men vi håller säkert bloggen uppe nu under höstlovet!! Eller jag och Karro kanske det blir, för matilde är i London! Åå hade gärna bytt plats med henne nuu haha! Men hoppas du har det så gaalet bra där i London nu Matilde!!♥♥;)
 
HUrsomhelst, igåår, fredag så va skolan rätt soft osvv, vi gjorde klart vår engelska film som jag och några kompisar hade gjort tillexempeel som jag ska lägga upp på vår kanal sen ithinkkk! Sen efter skolan drog jag & randa in till stan, köpte varsin b&j i nån affär, letade efter waynes men den va typ borttagen så vi köpte en fanta i nån kiosk istället och frågade om plastskedar i espresso house osvv hahaha intressant? nejmen vi fick gå ett tag för att hitta allt vi behövde, sen gick vi och åt det på gallerians övervåning och satt där i nån timme och bara snacka och åt och såå.. supermyys
 
 
 
Sen drog vi hem till mig, fotade, försökte göra vår podcast som misslyckades haha, åt middag osvv.. sen följde jag randa till bussen och vi fick vänta rätt länge på bussen, så vi och musse satte oss på marken där och började bara med vår podcast hahahaha! Och vi fick den nog till runt 10 minuter, så nu ligger den ute påå (se nedan↓)
 
Sen när randa hade åkt hem, så gick jag direkt hem till Wilma för att hjälpa henne med hennes nya rum! Hon flyttade igåår till ett hus precis bredvid mitt, så det är sjuuukt kul! Haha vi kan ju typ skaffa walkietalkies haha.. men jag typ la in hennes smink i en låda och vi bärde in lite flyttlådor och fixadee osv! 

Skiiieetmyysig dag med eer tjejeeer ♥
 
 Appen ni kan hitta vår podd på heter "soundcloud" så ladda ner den, gör ett konto och sök på "randa&melina" så hittar ni vår podd! 
 
PUUUSS /MELINA
 
 
 


Anonym

SNÄLLA KAN MATILDE VISA ALLT HON KÖPT I LONDON???!!!❤️❤️❤️❤️

2013-10-28 17:03:02


Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback