Min fredaag

Heeej på eer. Igår, fredaag, så träffades jag och karro, åkte till affären, köpte pizzaa deg och snacks, och gick hem till henne eftersom att hennes päron va nånstans, sen kom wilma och vi lagade hemmagjord pizzaa, åt, tog fram snacks, såg på en asbraa film, snackade och körde anden i glaset haha! 

Jag som typ tror på allt såntdär, haha tror typ på allt som inte syns, skälar, andar osv haha men vi körde! Och för er som inte vet vad det är så är det att man skriver från a-ö, 0-9, ja, nej, vet ej, start & slut på ett papper, värmer ett glas över ett ljus, släcker rummet, så när glaset är kokhett så säger en av dom man är med att man vill att anden ska svara på ens frågor, asså man pratar liksom in till glaset, sen ställer det upp och ner på "start" och sen sätter man två fingrar var, alla som är med, på glaset och så ska det röra sig till "ja" och så ställer man frågor till anden. Det har funkat för vissa men vi testade två ggr och den rörde sig typ inte haha

Oj, lång förklaring.. lovar att jag skrev det i onödan nu hahaha! Men ajaaa, här kommer lite bilder från kvällen!

Tack för en mysig kväll som alltif när vi ses tjejeer! 

puuss /melinaaaa




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback