Torss

Heej älsklingaaaar. Nu är jag på mitt golv som en liten valross hahahha nejmen min säng är kaos så får hänga på golvet. Idag hade vi dendär engelska sång-rapp-grejen som jag berättade om igår, och det va såååå kul!! Va rätt nervös men min och maries gick faktiskt rätt bra - men det roligaste va ju att se resten av klassen! Hahahha shit vaa vi garva!! Typ alla killar trodde man skulle göra en sång-storyyy och visste typ inte att man skulle visa upp, så en hade gjort typ en berättelse om ett par som skulle gifta sig, och assåå allt va bara så sjukt kul hahahha, vår engelska-vikarie är såå sköön oxxå


Ajaaa. Efter skolan åkte jag och Wilma och handla lite smink, sen drog jag på tennis! Imorrn är det fredag!! Tagg tagggg, ska typ va med Wilma & Karro efter skoool, så det blir myyys! Vi har ju känt varandra typ hela livet och har alltid lika myyys

Och jusstee!! Jag och Randa ska typ göra en podcast imorrn! Taaagg, den kommer publiceras här på bloggen ocksååå❥

Men vi hörs imorrnn guyyys, pusss /melina





Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback