Wednesdayyy

Heej. Onsdag dåå, faktiskt gick dagen rätt fort! Men sen jag kom hem har jag bara gjort massa plugggg, vi ska ha en låt på två minuter!! som man kommit på själv på engelska, som man ska halv läs-sjunga inför klassen!! Fyfannnnnn va pin.. man fick va två, så jag jobbar med Marie. Men ändå, det blir ju ändå 1 min jag får prat-sjunga själv.. assååååå hahahha jobbiit
 
Iallafaall. Nu ska jag typ börja lite med ett svenska reportage.. sen blir det dans med ellaa! Och efter blir det att ta en dusch, fortsätta med lite plugg och sååå :/// 
 
 
Btw.. vi uppdaterar ju vår videofyme-kanal rätt ofta, idag har tre videos dykit upp tror jaag? Så kolla dom! Länk finns i högra menyn. Hoppas ni får en skööön kväll! Puuss -melina




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback