5 om mig

❤Jag tycker att det är alderless för mycket skola. Tänk er liksom so och no. Varför ska man veta vad gamla kungar gjorde? det har ju liksom redan hänt. Mycket inom alla ämnena är viktigt, men mycket är sjukt onödigt. Matte är viktigt, svenska är viktigt att kunna skriva, läsa och så men vissa saker i alla ämnena är oviktigt enligt mig haha! ajaaa 

❤Jag älskar dipp, sallad och tacos! Typ det bästa som finnssss

❤Jag åt asmycket nutella en gång så nu gillar jag typ inte nutella längre hahahha

❤Jag har tandställning, ni som inte känner mig vet kanske inte det eftersom att jag aldrig ler med öppen mun på bild

❤Det bästa som finns är mina kompisar och familj. Har jag dom så har jag allt♥


puusss /melina




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback