Bilder från skolstafetten❤️




Det där var typ de bästa av alla tror jag och vi kom på andra plats där ni ser att jag ringat in!

Jag och elli❤️

Jag och vilmis❤️

Fellzor❤️

Jag och mitt lag ❤️❤️

Me and the girlsss❤️

Super rolig app där man kan göra så att ansiktena blir som troll. Tog denna bild efter stafetten!😂


Sliten efter stafetten!


Lite egopics❤️



Fin bild på melina❤️

Jag Melina och Musse igår❤️

Så gosiga❤️

Jag och Melina!

❤️❤️❤️ly

Egopic i deras braiga egopicspegel haha!



Egopic😂

Älskar dig besti❤️

Troll

Det ända godiset jag fick äta på haha,men det var gott❤️

Ja det var då lite bilder från gårdagen,skolstafetten och sen efter! 
Eftersom att jag tar så himla mycket kort med min mobil så är det kul att lägga upp bilder! Vad tycker ni?
Alla bilder är tagna med min iPhone 5 ❤️
Pusss ❤️


Anonym

Vad heter appen?

2013-10-01 21:17:40


Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback