Kväll

Hahaha känns som att det här bara är min blogg.. haha nejmen anledningen till att inte de andra bloggar är för att de inte hinner för de har verkligen sjuuuukt mycket denhär veckan! De har typ 3 prov + läxor, jag hade ju bara ett prov! Science.. för SO provet ska/kan man inte plugga till, för vi ska liksom ha redovisningar och så ska man anteckna osvosv och göra skillnader.. hursomhelst så det är därför dom inte bloggar! 

Heeej hurrniii iaf! Nu sitter jag och kollar egenom sciencen.. Jag gjorde ju somsagt en sammanfattning om allt vi skulle kunna igår, det va sjuukt mycket vi skulle kunna, och nu håller jag på att plugga in allt! Det mesta sitter faktiskt i hjärnan nu, mycket lär man sig av att bara skriva ner, så det går faktiskt rätt bra! 

Men snart ska jag iaf ta fram kläder tills imorrn då vi har skolfoto! Ska ha på min nåt lite vardagligt, men ändå lite finare, asså typ en fin blus med en lite vardagligare kofta över om ni fattar.. och jeans + converse! Det blir nog bra hoppas jag!

Sen ska jag också hinna duscha och måla naglarna innan det är hollywoodfruarna!

men ni får ha en skön kväll!


bild från idaaag ❤️ pussss /melina




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback