Lördags med tjejernaa!

Heeej! För litee uppdatering så tänkte jag berätta lite om min helg! Jag (melina) hade typ inget planerat, hade typ precis ätit frukost när matilde ringde mig! Så träffades vi, och träffade Wilma & Astrid ocksåå! Vi hade det supermyys, snackade och chillade på ett café och fotade lite påvägen hem. Sen va vi hemma hos wilma och såå, gick en mysig promenad med våra vovvaar och shiit asså, fick väärldens gulligaste bilder på musse o nixoon! Visar dom i nåt inlägg! 
 
Iaff, sen skulle astrid äta middag med några, och jag, matilde & wilma drog hem till mig och kollade på lite klipp osvv, sen bestämde vi att vi skulle sova öveer haha! Så vi åkte bussen till matilde och hämtade hennes grejer och kom hem till mig igeen! Sen sov matilde öveer, alltid lika myys! 
 
 
Det vaa iaf lite av min helg! Ni får kommentera om ni vill se fler foton på osss som vi tog, lägger inte upp dom om ingen kommenterar, för vissa verkar inte gilla när vi spamar foton haha! Men om ni vill se bilderna på oss så får ni kommenteraa, så lägger jag absolut upp doom!
 




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback