Måndag

Hejsaaan! Idag har varit en vanlig dag.. Måndag är skönaste skoldagen med bara fyra lektioner.. Kom hem vid tre och så har jag pluggat sen dess, men är nu klar med allt plugg så nu tänkte jag kolla lite glee innan jag cyklar till friskis med tjerna och tränar ♥
 
 
Föresten.. Det är väll ingen som missat att Cory dog i sommras.. Asså herregud.. Jag kände ju honom bara som Finn Hudson, men ändå så känns det sjukt sorgligt.. Kan fortfarande inte fatta att han är död.. INGET MER FINN.. Har liksom kollad på glee sen 2009/2010, eller ja första gången det sändes i Sverige.. Och det är ju  så sjukt synd om Lea Michele.. (Hans flickvän och också Rachel Barry i Glee) Men som folk säger:
He didn't die, He took the midnight train going anywhere..(Alla Glee Fan -Gleeks- Fattar vad jag snackar om..)
Känner mig lite patetisk just nu.. Men jaa et var värkligen heartbreaking news! R.I.P CORY
 
//Karro 
 
 




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback