Matilde här!!

Heeej hörni! Det här är typ första inlägget jag gör på mobilen förutom videobloggar här på bloggen! Jag kände att jag också skulle göra ett inlägg kanske? Eftersom Melina uppdaterat super bra denna vecka! Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt idag och framöver här men det är väldigt svårt att hinna med, eftersom det är så sjukt mycket som händer i veckorna!  Men om man uppdaterar blogg.se appen så blev den jätte bra!! Man kan göra mycket mer här, svara på kommentarer,kolla statistiken mer exakt och lägga in tidsinställda inlägg osv!!! Så kommer nog bli lite mobilinlägg nu! 

Men vill ni att jag ska börja blogga här med vanliga inlägg också som Melinaa??❤️❤️ Då får ni också läsa här❤️❤️

Bild på mig och Melina igår❤️




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback