Mondayyy!

Heeej! Idag är det måndaaag big news haha neejmen har haft en sjuukkt ointressant dag, klockan ringer, skola, läxor youknooow, men rätt sooft dag sådär! Hahaha imorsee assåå.. Skolan började 10 och jag skulle ta en buss 19 över 9 (sjuuukkkt segt med buss, tar typ mycket längre tid att åka osvviallafaaall, en halvtimmee innan jag skulle gå så tyckte jag att mitt hår kändes äckligt„ så jag tog en snabbis i duschen, men såklart så fick jag brottom sen, hahahha gick hemifrån en min innan bussen skulle gå, så fick springa till bussen och hann faktiskt! ;)
 
Hoppas iallaafaal att ni har haft en skön första dag i veckan haha regnig och allt.. men puss på eer!
 





Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback