Onsdag & torsdag

Heeeejj allaaa, sorryyy för dålig uppdatering!   ♦ Igååår, onsdag var det iaf väärldens tråkigaste dag haha nejmnen typ inget händee, det va bara skola, buss, läxor liksom.. Iallafaaall, idag var det lite bättree dag haha eller jag o wilma va påväg till skolan, bussen va tidi så vi va där typ 20 min innan vi börja, o vi hade sovmorgon till 10 todaayyy! Iaff, så stod Astrid & Ellen utanför skolan och när jag o wilma kom så sa dom baa "ni ska ta sprutaa haha", jag hade helt glömt boort haha guud! Så det kom som en överraskning.. Men jag tog iaf sprutan gardasil/livmoderhalscancer sprutan nr 2.. alla säger ju att den gör skiiiit ont men första sprutan jag tog kändes knappt, så jag baa whaat? men idag, på andra sprutan fatta jag hahaha.. Shiit va ont den gjorde!! När vaccinet åkte in hahaha nejmen det gick liksom bra, hade nog några fina grimager som wilma fick see, men annars gick det bra! Efter va armen förlamad som vanligt hahaha
 
Nu tycker jag att jag har skrivit alldeless för mycket om sprutor.. men resten av dagen rulla påå, softaa lektioner typ hela dan! IMorrn blir det annat..,, fredagar är typ värsta dan i veckan med tanke på lektioner serrii.. Vi börjar runt 8, vilket betyder att jag måste gå hemifrån kvart över 7, är det bara jag som tycker det är väldogt tidigt? Om jag ska gå klockan kvart över sju så måste ju jag gå upp kl 6.. Ja orkar iaf inte gå upp på morronen hahha - iaff, sen slutar vi TRE. Har aldrig slutat så sent på fredagar.. Vet att jag typ ska va glad för att sluta 3, vissa slutar ju typ halv 4 på fredagar.. men jag tycker att man ska sluta tidigt på fredagar iaf, kl 1 eller 2 hahaha 
 
 
 
 
Hopee you had a greaaatt dayyyy!
 

pussiii
 
 




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback