Plugg ~ när tar det slut?

Heejj, blev typ precis klar med allt plugg nu! Eller klar med det jag skulle göra idag.. Vi har jättestoort science prov på onsdag och massa annaat vilket är väldigt jobbigt.. idag fick jag svenska läxan gjord + det mesta pluggandet med science gjort! Eller jag skrev ner 1000 saker som jag ska lära mig iaf.. hahaha iaf nog med det!

Idag var dagen väldigt jobbig i skolan! Bara allmänt jobbig skoldag, börjar med chill lektion - musik, men slutar med värsta och jobbigaste lektionerna ~ science, svenska och matte.. vi fick lära göra så sjukt jobbiga grejer på sciencen och koncentrera sig mycket på svenskan och sen direkt till matten där vi fick lära oss nåt sjukt svårt! och sen bara 5 min rast mellan lektionerna då man bara hinner hämta nästa lektions böcker från skåpet..

Nu känner jag att jag berättar väldigt mycket om skolan, men det jag egentligen gör är ju att sammanfatta min dag.. nejmen har ju typ bara vart i skolan, kommit hem, ätit och pluggat, så jar inte så mycket annat att skriva om hahhaa tyvärrr hurni



Jusstee, fick önskemål om att visa bilder på mina hästar, absolut kan jag göra det! Gör det nån gång när jag har tid, som ni kanske förstår om ni läste inlägget så har jag mycket plugg och typ ingen tid för bloggen! Gör det när jag har tid! ❤️

Pussss /melina




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback