September - höst

Jag tycker verkligeen att det är supermyysigt att bara slänga på sig en mysig hoodie eller långärmad tröja nu när det har börjat bli kallare! Till exempel tröjorna här undeer ↓ 
 
             Från: Pink ↓                                           Från: H&M ↓                                       Från: H&M ↓ 
 
Nu är det ju den andra september, alltså så har det blivit höst ;(( depp nejmen jag ääälskar sommar assååå inget går att slå! Men det blir blir mys att bara chillaa framför en film eller serie med en filt om sig, dricka te eller varm choklad och bara mysaa, använda mysiga hoodies och mysdresser och vakna upp utan solen i ögonen osvv haha! 
 
Vad tycker ni om hösten? 
 

och jaaa, det är jag som har gjort collaget..
 
 




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback