Skolfoto - Prov - Min onsdaag

Heej bästa ni!

Nu sitter jag hemma med mellis och faktiskt inga läxor framför mig. Vi gjorde 2 prov idag, det stora science provet assåå det va skiitsvåårt, typ alla tyckte det.. och det va tidspress, så jag fick stressa i slutet hahaha

Sen så hade vi spanska muntligt prov. Det gick faktiskt helt okej! So-projektet skulle ha vart idag men det blev ändrat så vi har det på nästa so-lektion nu. 

NOG MED PROVSNACK.. idag hade vi ju skolfoto också! Dt va jättebra för fotografen tog massa bilder varav en oseriös. Sen på enskilda bilderna tog han också jätteemånga,, och zoomade ut och in med kameran. Sen så frågade vi om vi fick ta tillsammans bara jag och mina kompisar, och det fick vi! 
- jag blev ganska onöjd med klassfotot + enskilda fotona, men de med jag och mina kompisar blev faktiskt rätt braa! 
(jag menar inte att jag blev bra, men fotot i sig loksoooom)

ajaaa, måste äta mellis nu och så, ska på dans snart!

Men ha det braaaa




Astriid

Har du sett fotona? ❤️❤️

2013-09-27 07:21:03


Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback