Söndaaag

Hej allihopaa! Hoppas alla har haft en bra dag! Själv har dagen vart rätt sooft baraa förutom en massa plugg! Matilde sov över inatt så det vaa myys. Vi åt god frulleee och fixade oss osååå imorse, sen gick hon hem och jag började plugga.. Vi fick några läxorrr förra veckan som var till denhäär veckan men vi fick ett nytt schema i fredags, så då märkte jag att alla lektioner vi har fått en läxa i, är på måndaaag :// Så nu har jag suttit och pluggat massaa idag, svenska, science.. Tyvärr så har vi också matteprov imorrn, vilket känns lite jobbiit, men jag får hoppas på det bästa! 
 
Nu är jag iaf äääntligen klar med allt pluggg osssååå, så nu ska jag bara slänga mig i sängen med ite oreoo glass och se på pll. Hoppaas ni har haft en braaa daag så hörs vi senare! 
 
 
Puss -Melina 




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback