Tennis och allmänt skön daag

Dagen idaag va rätt skön men skolan är så tröttsam så det blir skönt med helg nu! Vi har haft rätt mycket läxor denhär veckan asså, prov, projekt, läxor osvosv och jag vet att också karro och matilde har haft en extra jobbig vecka när det gäller läxor och prov! Asså ärligt talat så hade jag vart död pga skolan om inte mina kompisar hade funnits där.. ♥ 

Ajaa, efter skolan så åt jag lite, plugga lite och sen drog jag på tennis! Det vaa sviiinkallt inne i tennishallen så jag vene vad!! Hahahaha nejmen där gick man i muppiga träningskläder och en röd näsa :) 

Hursomhelst är jag hemma nu, det första jag gjorde efter tennisen va att ta en vaaarm dusch, sjukt kallt ute! Jag vill ha sommar nuuuuu igeeeen :((( men jaaa det va iaf mys med varm dusch osååå sen tog jag på mig myskläder, åt mys middag och nu kollar jag på idol med te♥♥♥ 



Men det va min dag, bloggar mer imorrn, i promisee youuu

pussss


Anonym

Detta är inget hat.... men många säger att eran header typ syns lite för mycket, att ni typ har zoomat in på er själva så man ser lite för mycket på detaljer. Snälla ta inte illa upp nu, ville bara säga det.

2013-09-20 15:46:12


Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback