Torsdag!

Heeej! Nu har jag precis vart hos tandläkaren.. Jag har ju tandställning så vi spände den osv! Det gick snabbt och bra, och nu är jag påväg hem igen hahaha, jag va klar hos tandläkaren 9 och vi börjar 10 så orkade inte vänta en timme i skolan., så jag kommer bara komma hem och sen åka tillbaka! Hahaha ajaaaa

Ganska soft dag idag, slutar 10 över 3 så det är skööönt 😍😍


men snart ska jag aaav, så vi hörs senare! pussss

och jussteee! har ni uppdaterat? det har inte jag haha har inte uppdaterat på aslänge så det kommer ta ett tag för mig haha! Men alla har ju spamat på instagram, och jag tycker att nya designen va rätt ful men funktionerna verkar grymma! Vad tycker ni?





Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback