Tuesdayyyy

Heeejj babyyss

Nu är jag verkligen på sjukt bra humör! Vene varför men allt bara flyter på! Hahhaha har verkligen ingen anledning till att va på bra humör egentligen, vi har massa plugg denhär veckan osvosv, imorrn skitstort science prov, so prov, massa läxor och allt! Men jag fick värsta kicken på svenska lektionen! (vår sista lektion idag).

 Vi hade vikarie vilket va väldigt soft eftersom att svenskan alltid blir så jobbig och koncentrerande annars.. nu kunde vi sätta oss vart vi ville och skulle läsa ur en bok och diskutera frågorna med bänkkamraten och det va bara så soft och lektionen bara va slut helt plötsligt haha

Sen skulle jag berätta lite om science provet för några kompisar som inte va säkra på vissa saker inom vissa frågor, och då märkte jag hur allt bara satt där i hjärnan hahaha nejmen jag övade ju inte ens igår, jag bara skrev ner allt man behövde kunna vilket va skitmyckeet och så kom jag ihåg,, nej vene men det kändes sjukt skönt att det verkligen va värt det jobbet och slitandet jag gjorde igår! 

Sen när vi va i bussen påväg hem så snackade jag och mina kompisar om skolfotot och massaa ~ vi har skolfoto imorrn haha, och jag bara kommer på allt skönt som kommer hända också i veckan! Sjukt mycket jobbigt, men också massa bra! Skolfotot känns ju bra, vi har skolfotot på morgonen vilket är jättebraa, vi har sovmorgon imorrn och i övermorgon, min mormor kommer på torsdaag, åå saknar henne sjukt! har typ inte träffat henne sen sommarlovet och vi är väldigt nära varandra och så, så har verkligen saknat henne sjukt! Och hon stannar tills söndag, ikväll är det hollywood fruar och ååå 

Sjukt mycket bra denhär veckan, mitt i allt det dåliga! Imorse hade vi so redovisning, jag och liudas skulle prata om kvinnorna i tanzania och det gick jättebra! 



Haha nu blev inlägget väldigt långt men hade verkligen mycket jag ville få med i dethär inlägget hahaha

Puss pusssss /melina




Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback