Vad ska jag ha på skolfotot?

Somsagt så ville jag ha nåt lite vardagligt men fint på skolfotot, så jag har tagit ut 4 ganska liknande outfits.. ↓


alla såg kanske rätt lika ut men 2 outfits har grå kofta och 2 outfits har svart, och så är det olika linnen på alla föruton outfit 1 & 4. Hoppas ni fattade nåt hahaha! 

Och såhär ser de ut mot sig själv lixx..↓

Enligt mig så tar man skolfoto för att man vill se hur man såg ut när man gick i den klassen och vilka man gick med eller vad är det annars till för liksom? 

Så därför har jag vardagliga kläder!

Ni får jättegärna fort nu kommentera vilken outfit ni tycker jag ska ha! 

PUSS /MELINA



Stella❤️

1❤️

2013-09-24 20:53:54
URL: http://Nej.com


Vad heter du? Du har väll ett namn?


Din mail: (bara du och jag som ser)


Har du en blogg?


Vad vill du kommentera?

Kom ihåg mig?
Trackback